mandag 13. februar 2012

Fordeler med nettshopping/ iHerb.com

Jeg gir det norske markedet med helsekostprodukter konkurranse, ved å handle på internasjonale nettbutikker. Utenom friske grønnsaker, frukt, nøtter og frø, handler jeg mesteparten av det jeg bruker i mine oppskrifter på iHerb.com, som foreksempel supermat-produkter, meltyper og oljer. Så hvis det er noen ingredienser i oppskriftene jeg legger ut du ikke kjenner igjen, kan du som oftest regne med at jeg har shoppet de på iHerb.com. Jeg synes denne flotte nettsiden fortjener litt promotering på min blogg. På grunn av regler, skatter og avgifter er det samtidig endel ting man må ha i bakhodet når man handler varer og tjenester utenfor Norges grenser. 


iHerb.com er en av de fremste nettbutikkene i USA når det kommer til økologiske og naturlige helsekostvarer. De topper ofte amerikanske og internasjonale kåringer på grunn av det vide og gode tilbudet de har.


Her finner du det meste innenfor den dietten du følger, som foreksempel Raw food, lavbarbo- eller blodtypedietten vil man finne det meste av kosttilskudd her. Gluten-allergikere kan også virkelig finne mange gode alternativer her. Jeg prøvde nylig denne pizza-bunnen som er laget av forskjellige gluten-frie meltyper, og wow så god den var. 




Jeg er tilhenger av iHerb.com fordi:

  • Det aller meste koster en brøkdel av prisen her hjemme
  • Jeg finner hundrevis av urter og naturlige kosttilskudd rettet mot å behandle utallige helsetilstander
  • Stort utvalg av økologiske produkter for barn, fri fra hormoner og kjemikalier
  • Stort utvalg av økologiske produkter
  • De fleste av produktene fri for kjemikalier
  • Rabatt- ordninger fra første gang du handler og videre
  • Trygg og sikker betaling
  • Billig frakt
  • God service
  • Det er en "grønnere" måte å handle på. Ofte når man handler et produkt, går et visst antall prosenter av salget til et formål som jobber for å ivareta miljøet

Litt fortjent reklame:




Viktig å huske på ved netthandel utenfor Norges grenser:
  • Man må ikke handle for over 200 kroner per bestilling, hvis man gjør det vil man få bot fra tollvesenet. Hvis man trenger endel, er mitt tips å foreta mange småbestillinger samtidig, man vil da også få de tilsendt sånn cirka samtidig.
  • For å få billigst mulig frakt, må bestillingen veie max 1,8 kg. Denne typen frakt koster kun opp til $6, og leveringstiden er cirka 10 dager.
  • Foreksempel B-vitaminer og supermat-produktet maca går under betegnelsen legemiddel, og kan derfor ikke kjøpes utenfor Norges grenser. Ring gjerne tollvesenet hvis du er usikker på om du kan kjøpe noe.
NB: Hvis du bruker min rabatt-kode PED976, får du $5 rabatt på din første bestilling, etter dette vil du selv få en rabatt-kode du kan dele med venner og familie som gir deg økonomiske fordeler.

God shopping!





0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar