tirsdag 20. mars 2012

These days...

Hei! Jeg har ikke fått tid til å blogge de siste dagene, og det har sine grunner. Jeg er i ferd med å relansere bloggen min på mitt eget domene! Det blir utrolig gøy, men det tar faktisk litt tid å overføre alle postene fra denne bloggen pluss sette opp den nye slik jeg vil ha den. Jeg håper det vil bli godt tatt imot at jeg "flytter" herifra, men bloggen vil få flere gode funksjoner som den ikke har her og bli mye bedre synes jeg. Nytt navn vil den også få! Regner med at den er oppe og går fra og med helgen av, og da blir det nok endel å høre fra meg.

Jeg må bare få sagt at Rawfood-weekenden var utrolig vellykket. Det er latterlig hvor mye man får gjort når man har barnefri, så selvom savnet etter min lille var der, var det deilig å få sove litt ekstra om morgenen, kunne stå opp og lage mat fra morgen til kveld! Jeg tror jeg har blitt en ekte kjerring! Jeg hadde besøk av fantastiske Åsne denne helgen, hun er veldig kunnskapsrik innen supermat, helse og ernæring og har lært meg masse. Vi har inspirert hverandre og delt mange erfaringer, vi har vært fokuserte og detaljerte, det har gitt meg ny giv og tro på at det jeg holder på med virkelig er meningsfullt! Godt å kunne dele min store interresse med noen andre! Her kommer noen ytterst få smakebiter fra helgen, flere vil komme til helga, og da med oppskrifter! I alt prøvde vi oss på rundt 20 rawfood- oppskrifter, noen egenkomponerte og mange vi fant fra andre steder. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å poste alle, men de beste vil helt klart bli postet!

Åsne til venstre, meg til høyre- klare for å ta fatt på lørdagen!


Dette blir vel den siste posten på coconutmadness.blogspot.com, men jeg forsvinner ikke.. Stay tuned!

8 Kommentarer:

Benedikte

Spennende! Gleder meg til å følge deg videre! :)

Be kind to yourself

Tusen takk! Og jeg gleder meg til å fortsette å følge deg!

Liller

Blir spennende med nytt domene da :D lovelyliller.com

Be kind to yourself

Ja det blir veldig gøy :) Stå på med den fantastiske bloggingen lovelyliller!

Ludoland

ÅH så spennende. Gøy gøy.

Anonym

Jeg har nylig gjort det samme - det er litt av en jobb! Lykke til :-)

Ellen

Hei! Idag lagde jeg de rå sjokoladekulene dine, kjempegode! Takk for oppskrift ;) Får en venninnegjeng på besøk ikveld, da skal de også få teste.
Gleder meg til å følge deg på ny blogg! Ellen

Be kind to yourself

Ellen! Utrolig gøy å høre at du har prøvd deg på de :) De er så deilige!

Legg inn en kommentar