fredag 3. februar 2012

Livsstilsendring

"Så lenge det er liv er det håp" har jeg hørt det har blitt sagt, og det er så inspirerende! Når vår datter kom til verden ble livet snudd opp ned, og siden verdier og prioriteringer endret seg da hun kom har jeg hatt behov for at noen ting skulle bli anderledes enn før. Jeg tror mange andre, som også meg selv, tenker og handler ut av vane. Dette er noe jeg har jobbet (og jobber) med det siste året og har virkelig fått erfare at det er ikke bare viktig for meg å bryte ut av dette mønsteret, men for de nærmest meg. Man blir aldri for gammel for å gjøre nye ting, man får derimot mer ut av livet og det blir mer verdifullt å leve! Når det blir travelt og hverdagen blir fylt opp med rutiner kan man ende opp med å slutte å føle, og det er her det er viktig å kjenne etter, for dette er et faresignal. Det er ofte de små stegene ut av gamle vaner som leder i riktig retning.

Hva er den lille tingen du kan gjøre idag for å komme deg enda nærmere slik du egentlig vil ha det?

3 Kommentarer:

Unknown

Jeg er så enig med deg! :) Veldig viktig å ta vare på seg selv og ikke la hverdagens stress hindre deg i å leve livet fullt ut. Liker bloggen din, cathrin:) Du er en stor inspirasjon for meg!
Varme klemmer fra oss to!

Be kind to yourself

Karina! Jeg skulle til å skrive på din blogg! Håper dere har det godt... For en spennende reise dere har lagt ut på.. Må den gi resultater! Tenker på dere hver dag og hele tiden! Hils bror! Love

Sigmund og Åsta Katrine

Så sant! Spennande å lese tankane dine Cathrin :-) klem fra Åsta

Legg inn en kommentar